Select Page

Pin It on Pinterest

Altea Digital
undefined
undefined
L’alcalde d’Altea, Diego Zaragozí; la regidora de Sanitat, Anna Lanuza i la presidenta de SoVaMFiC, Societat Valenciana de Medicina Familiar i Comunitària, Mari Àngels Medina, han mantingut una reunió de treball amb motiu de la celebració a Altea d’un congrés de Medicina Familiar. La trobada ha tingut lloc este mateix matí i el congrés està previst per al mes de setembre.
L’Associació de Familiars i Malalts Mentals de la Marina Baixa, AFEM, i la Corporació Municipal pengen una pancarta al balcó de l’Ajuntament per sensibilitzar la societat sobre les malalties mentals i les seues conseqüències, amb motiu del Dia Mundial de la Salut Mental que es celebra el 10 d’octubre. A més han protagonitzat aquest matí un taller de ball que han tingut lloc en la mateixa plaça.
Consoliden el seu lloc de treball com a locutor i locutora de Ràdio Altea, Paco Lloret Lledó i Diana Rey Bonache. La signatura de presa de possessió ha tingut la presència de l'alcalde, Diego Zaragozí; el secretari de l'Ajuntament, Ángel Pérez Iñesta i els regidors de RRHH, Deo Sánchez i de Comunicació, Anna Lanuza.
L'Alcalde d'Altea, Diego Zaragozí i el regidor de Foment de l'Ocupació José María Borja, han mantingut una reunió de treball amb el personal que prestarà servei al Pacte Territorial d'Ocupació de la Marina Baixa, amb l'objectiu de posar en marxa accions d'orientació laboral.
Altea mostra la seua repulsa a l'assassinat masclista de Rocío, de 44 anys, a les mans de la seua parella, presumptament. La Corporació Municipal i la ciutadania han guardat un minut de silenci a les portes del Consistori alteà, després de llegir un manifest de condemna. Així mateix, l'edil d'Igualtat, Anna Lanuza, donava suport a la reprovació que ahir es duia a terme a la veïna localitat d'Alfàs del Pi, municipi on residia la parella i han tingut lloc els fets.